مرکز رژیم دیابت و درمان غذایی

مرکز رژیم دیابت و درمان غذایی
مشخصات بلاگ

مرکز رژیم دیابت و درمان غذایی و لاغری دکتر رضا غیاثوند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

اصول تغذیه عمومی تغذیه تمرینات ورزشی

اصول تغذیه عمومی

تغذیه تمرینات

 در دهه 80،Champions Ivan Lendl and Martin Navratilova  در مورد اهمیت تغذیه در آمادگی آنها برای مسابقات مطالبی چاپ کردند که مسیر را برای حرفه ای شدن ورزشکاران امروز مهیا کرد. برنامه تمرینات و بازیهای ورزشکاران نخبه نیازمند  تنظیمات مختلف نیازهای انرژی و کربوهیدرات آنها می باشد. این نیازها می تواند در برخی مردان که چندین ساعت مسابقه دارند بسیار بالا باشد و یا در برخی زنانی که مسابقه قدرتی آنها کمتر از 60 دقیقه طول می کشد نسبتاً متعادل باشد. فصل 1 و2 برای محاسبه کردن کامل رژیم مناسب در تمرین و راهنماهایی برای تنظیم دریافت غذایی کم و زیاد بر اساس نیازها وجود دارد.

 

سطح چربی بدن

شما می توانید تقریباً شرط ببندید روی آن: داستانها از Australian open سرچشمه می گیرد، خبرهای ماه ژانویه بصورت تغییر ناپذیر شامل توضیحات معمولاً یک مرد غیر ورزشی، بر روی یک بازیکن تنیس زن (یا دو نفر) که خارج از تناسب بودند، بود. بسیاری از بازیکنان خصوصاً زنان بطور طبیعی با آن سطح چربی بدن که در زمین حضور پیدا می کردند، نبودند.

چندین چالش خاص در جهان تنیس رخ داد، بطور ثابت در تورها و دور از خانه که در سال زمان کمی برای تامین امکانات و وجود تمرینات تهاجمی جود داشت ، در نهایت تهیه مواد غذایی برای مسابقات بسیار مختصر بود. با این حال داشتن چربی اضافه در بدن نسبت به آنچه عکسهای غیر تملق آمیز در کاغذها نشان می داد بیشتر خطا بود. این سرعت و استقامت شما را کاهش می داد و باعث آزار شما در طول یک روز گرم در زمین بازی می شد. اگر شما به کاهش چربی بدن نیاز دارد فصل 3 را بخوانید که توصیه های مفیدی برای اهداف مناسب و تطابق با برنامه سالم خوردن و فعالیت کردن دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی